måndag 23 september 2013

Hösten; så vacker i all sin enkelhet

Jag har aldrig varit så förtjust i hösten. Men nu: JAG ÄLSKAR DEN. Kanske är det för att sommaren var så fantastisk?!
Nu vill jag göra höstfint hemma, tända brasan, ha massa mys med tända ljus och drick te ur stora koppar. Och göra långkok! I söndags hade jag en stek i ugnen hela dagen och åh vad det doftade gott!
Nu måste jag få ordning p nya matplatsen. Danne ska platsbygga en bänk och så vill jag ha fårskinn på den.

Alex är fortfarande en glad och busig kille men nu har han lagt till med attityd . När han inte får som han vill så skriker han i högan sky och försöker man lyfta upp honom då så gör han sig hal som en ål! Unge!!

Han älskar att vara ute och han älskar äpplen. I vår trädgård har vi åtta olika sorter och vi har nu smakat av de alla :-)








1 kommentar:

  1. Men lilla hjärtanet, vilken stor kille han blivit! Fort d går!! Läskigt :)

    SvaraRadera