torsdag 5 september 2013

Livskvalité

Hinner inte riktigt med bloggen just nu. Jobbar, renoverar kök och umgås med min familj. Men alltså, vad bra jag har det just nu. Får vara på jobbet tre dagar i veckan och göra det jag älskar allra mest, och sen fyra dagar tillsammans med den jag älskar allra mest; min son. Livskvalité på hög nivå <3
Snart åker vi till Turkiet. Ska bli riktigt nice :-) Var och vaccinerade Alex inför resan och sen fick han oerhört hög feber. Var som ett element och ville bara ligga på mig och sova, la jag ner honom bredvid mig blev han så ledsen. Så två nätter med dålig sömn men nu sussar han återigen gott bredvid mig så nu är det nog över.
Danne for iväg på fisketripp några dagar så jag och Alex roar oss själva. Idag och imorrn när jag jobbar roar Alex sin mormor, på lördagblir det rally som morfar önskat och på söndag kalas för morfar och morbror som fyller år.

Livet är väldigt fint just nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar