måndag 19 augusti 2013

Sjuker :-(

Nu har jag börjat jobba och det är riktiga som gull som jag ska ha hand om. Glada och positiva föräldrar också. Och så härliga kollegor! Riktiga bra första dagar!
Men, vaknar såklart på lördagen med världens förkylning som bara blev värre och värre. Nu har den äntligen börjat vända så hoppas att jag är frisk imorrn för då vill jag mysa med Emma och Milo, saknar ihjäl mig när man inte kan ses varje dag.
Mosters lilla skrutt var här i lördags och myste med sin familj och han har blivit så stor. Pratar och pratar. Vi satt ute och filosoferade om livet, Milo och jag och han är så stor och duktig. Älskar <3

Alex är också stora killen. Äter själv, går och springer och nya ord poppar fram hela tiden. Imorse väckte han mig på det mest underbara sättet; Jag kände att han gav mig en kram och så fick jag en lätt puss mitt på munnen <3 ÄLSKAR MIN LILLE PERSIKA <3





2 kommentarer:

  1. Vilket underbart sätt att vakna på!
    Hoppas du mår bättre nu. Kram!

    SvaraRadera
  2. Uschan för förkylning, det är många som är sjuka nu, krya! Positiva föräldrar, va det en pik? Hahahaha

    SvaraRadera