onsdag 14 augusti 2013

Back to work

Jahopp då är det dags för vardag igen efter semestern. En annorlunda vardag då jag började jobba idag, tre dagar i veckan. Vi startade med studiedag och det var sååå kul att träffa alla mina fina kollegor, gamla som nya :-)
Alex var hos mormor och myste och lekte med kusin och moster. Då han var med de bästa så var jag lugn men när jag satte mig i bilen när vi slutat så var det gasen i botten för oj vad jag saknade min lilla persika!!
Nästa vecka ska jag besöka två förskolor då vi ska skola in Alex nästa år så vill kolla läget lite och se vad jag får för känsla :-)

Alex har nu fått tänder upp och det är ju bra för det underlättar ju tuggandet :-) Han går, eller ja, springer omkring, han verkar ha väldigt bråttom att undersöka allt. En helt ny värld har ju liksom öppnat sig för honom :-)

Nähä, dags att sova för imorn ringer klockan vid sex!

1 kommentar:

  1. Vad kul att börja jobba igen, börjar själv känna mig mer och mer redo för det vilket jag aldrig skulle ske :-) För mig blir det start 1 oktober. Ida blir hemma med pappa till mitten av januari då vi tänkt börja skola in :-) Vad duktig han är som redan är snabb på de små benen, Ida är ganska försiktig och vågar inte släppa taget trots att hon kan :-) men ett par steg på vingliga ben har det blivit iaf :-) kramar

    SvaraRadera