tisdag 15 oktober 2013

Höst på Björkhamra

Jag älskar verkligen mitt hem och vår underbart stora trädgård (2500kvm) och jag har ständigt hundra nya projekt på gång. En jävla massa jobb säger Danne, ett hus som lever tycker jag :-)
Just nu håller vi på med kök (ja veeet, inte klar än!!), matplats och Alex lekrum. Jag hinner även ändra mig femtioelva gånger under projektens väg så frågan är om jag nånsin blir klar :-)

Hur som, jag tycker att det bästa som finns är att vara hemma och fixa och dona och nu när hösten kryper på blir man så sugen på att tända brasan här hemma och bara mysa.
Trädgården var alldeles grön och så över en natt ändrade löven färg och blev alldels gyllengula. Hela marken fylldes med löv och det andra såg som jobb, att kratta bort alla löv, såg jag och Alex som en chans till lite hopp i lövhögar och skottkärre-åkning!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar