måndag 14 oktober 2013

Turkiet 2013

Fredagen den 27 september begav vi oss upp till Arlanda för att flyga iväg på semester en vecka till Turkiet tillsammans med syrran med familj.
Det var en mycket trevlig resa med många skratt, sol, bad, shopping, god mat, trevlig personal, fint hotell och mycket mer. Det gick hur bra som helst att resa med kids och de uppförde sig (för det mesta) exemplariskt! Alla turkar tyckte barnen var det sötaste ever och Alex charmade alla med sina blåa ögon och sitt blonda hår. Alla ville bära, krama och pussa på honom och han vinkade glatt till alla vi mötte :-)

En bild säger mer än tusen ord så håll i er:















































7 kommentarer:

  1. Ser ut som om ni har haft det fantastiskt härligt! Välkomna hem!

    SvaraRadera
  2. Men oj oj oj vad underbart det ser ut! Och ni är så fina så fina (onödigt vackra systrar :)). De där småttingarna alltså... snuttisar! Bra med förebilder när det gäller att resa med barn, ska jag visa min man (han är väldigt skeptisk till att resa med Halvan de närmaste åren (jag skulle kunna resa med honom nästa sommar tänker jag) - Lilla bönans rese-skola, den får han gå :D
    Kramis på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh fina du, tack!!
      Och det går alldeles utmärkt att resa med småttingar, över förväntan! Allt är väldigt barnanpassat nuförtiden som tur e :-)
      Kramar till dig

      Radera
    2. Det kan jag också säga. Jag var ganska nojjig innan vår första resa, men den gick hur bra som helst!!! Lite mer planering som krävs, sedan går det bra!
      Kramar

      Radera
  3. Jättefina bilder! Det syns att ni hade roligt! Fina Alex, han är så bedårande!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt roligt och grabbarna var så mysiga mot varandra :-)
      Tack fina du!

      Radera