onsdag 20 november 2013

De säger att det ska komma snö inatt

Hoppas. Längtar efter vit mark så att julkänslan kan infinna sig. Det kommer att bli en toppenjul känner jag. Fira hos fina farmor den 23:e, hos mamma och pappa på julafton (såklart) med mina syskon och så hos Dannes föräldrar på juldagen. TRE julaftnar alltså :-)

Har slutat att amma på dagen (typ). Nu är det kvällen som ska avvänjas. Två nätter i rad har jag inte fått sova så bra och vaknat med ont i hele kroppen. Anledning? Alex ligger på mig och använder mig som mänsklig napp. Vaknar av att jag ligger på rygg och har ont överallt. Försöker flytta på Alex och ge honom nappen istället men då skriker han. Så det kan nog bli några jobbiga nätter framöver..
Tips tages tacksamt emot :-)

1 kommentar:

  1. Hahaha! Känner igen det där med mänskliga nappen. Jag blir upphånglad på halsen dagligen också, rejält blöta sådana!
    Jag knuffar in henne under armen på mig, så hon har kroppskontakt hela vägen runt kroppen. Det brukar fungera (säger jag som varit morsa i 5,5v nu) å så i med nappen typ 7 miljoner gånger under natten.

    Kramar (å jag hoppas också på snö!)

    SvaraRadera