måndag 6 januari 2014

Jag tog julledigt...

...och bloggen med mig. Men snart ska jag uppdatera.
Har varit ledig i drygt tre veckor. Välbehövligt. Skönt att kunna sova på natten och inte bara tänka på jobbet och  vad som är bäst för barnen, personalen osv. Men nu kommer huvudvärken smygande tillbaks.. Jobbigt att vara mamma och jobba på förskola, så mycket känslor och jag önskar att alla barn fick plats i famnen och att jag slapp dåligt samvete för att aldrig räcka till..

Julen var fin. Nyåret likaså. Bilder kommer!

Plutten fick hög feber för några dagar sedan och det är första gången som han är sjuk om jag räknar bort lite snuva. Så otrolig jobbigt och jag önskar att jag kunde vara sjuk i hans ställe. Men idag är han feberfri och sitt vanliga busjag :-)

Til slut: GRATTIS till Lucas och Ellas lillebror som idag kommit till världen. Jag glädjer mig så oerhört åt det beskedet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar