onsdag 12 juni 2013

Morgonpromenaderna

Alex vill ju kliva upp klockan 6 om dagarna och jag har liksom vant mig vid det nu så är ganska så pigg vid sex konstig nog. Vi går upp, klär oss, jag dricker kaffe och Alex käkar frukost och så beger vi oss ut på morgonpromenad.
Och det är den absolut bästa stunden på dagen (så här års i allafall).
Det är tidigt och folk är på väg till jobbet, jag mallar mig att jag inte behöver jobba, utan får vara hemma med min son och göra vad jag vill :-) Solen skiner och det ger allting hopp. Man blir glad och hela dagen ligger framför oss. Vi pratar, tittar på blommor och gruset knastrar under mina fötter. Jag säger att jag älskar honom och han ler och klappar händerna. Alla tankar är fina och jag är så lycklig just då att det känns som om jag ska spricka!
Underbara morgonpromenad <3

 (FÖRUTOM då jag möter jävlahelvetesormarsombarakantaochgåochdö)





Kärlek i dess renaste form <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar