onsdag 12 juni 2013

Nationaldagsfirande

Vi svenskar är ju för jävla dåliga på att fira vårt fina land. Men jag älskar Sverige och vår fina natur. Så i år bestämde jag mig för att fira och det med besked. Bjöd in familjen och så blev det tårtkalas här hemma på Björkhamra.

Milo hjälper mig att pimpa stället med flaggor och ballonger!
 
 Rille sköjar till det ;-)

Alex gillar flaggor att vifta med!
 
 Milo dekorerar tårtan, "fiint" säger han!

 LA familia! (Morsgrisen ner till höger bölar för han trodde morsan skulle gå)
 Triss i kusiner, gladast i stan är Mikey, fasters gull :-)

 Två söta kusiner (Den tredje huliganen gömmer leksaker i buskarna!!)

 De tre finaste pojkarna som jag vet iallafall <3

Jag avslutade fikat med nationalsången och så hoppas och tror vi på ett mer kärleksfullt Sverige! 

 På eftermiddagen for vi upp till sjön för lite bad i värmen

 Jag och Alex höll oss på filten men hundarna badade och pappa Danne premiärbadade! 

På kvällen blev det grillning och så kunde Sveriges dag inte blivit bättre!!

1 kommentar:

  1. Det låter som att ni hade en underbar nationaldag. Vad fint att fira tillsammans med familjen och sjunga nationalsången!
    Kram på er!

    SvaraRadera