onsdag 11 december 2013

13 dagar kvar till dagen D

Kan ni fatta att det är jul om 13 dagar?! Helt sjuuukt vad fort tiden går! Imorgon har jag semester (gött att jobba onsdag, ta semester på torsdagen och jobba till två på fredag och då blir det mest luciamys :-), anyway: imorrn ska syster yster och jag shoppa julklappar tillsammans. Ska bli mysigt att umgås sådär som bara systrar kan. Min syster är nämligen såå rolig! Och snäll! Och smart! Sen blir det hem och fixa allt inför fredagen för då har jag visst bjudit in till luciafest på kvällen med nära och kära! Ska bli kul!!
Snön kom och försvann. Surt :-( Alex tyckte det var så roligt att åka pulka men mest att gå omkring i snön :-)
Vi ammar inte längre på dagen men kvällen blir svårare att få bort känner jag, om jag inte tar till drastiska metoder då. Sååå sugen på en bebis!! Men vill inte ha för tätt. Jag skaffar inte syskon för att Alex ska ha nån att leka med, han har ju Milo!, utan för att jag vill gosa gosa gosa med bebisen :-)

1 kommentar:

  1. Åhhh, vilket dilemma det blir när man både vill amma i lugn och ro och försöka få ett syskon.. Typiskt.. Hoppas du hittar en väg som känns bra!

    SvaraRadera