tisdag 27 september 2011

Barn till varje pris

Tyckte nog inte att programmet var så jättebra men det beror nog på att man själv är inne i och mitt uppe i allt och då kräver man nog lite mer för att man ska tycka att programmet är wow! Jag tyckte så otroligt synd om kille som inte hade några spermier... Det syntes hur mycket han längtade efter barn och så kan han aldrig få bli biologisk pappa.. hårt..
Blev irriterad på hon som inte ville ha några barn och som tyckte att alla lika gärna kunde dö..Hon mådde nog inte så bra.. Självklart får hon tycka som hon vill men hon ska faan inte döma andra...GÅ EN MIL I EN PERSONS SKOR INNAN DU DÖMER! Kändes som om panelen försökte diskutera vem som hade mest rätt men det finns aldrig några rätt när de kommer till folks känslor... så. Nu har jag spytt ur mig lite!

Imorgon klockan 6.00 börjar jag spraya med suprecur och sen blir jag antagligen successivt argare för var dag. Förra gången tyckte jag inte att jag märkte nåt men såhär i efterhand kan jag ju se att jag var väldigt arg och hade lite tålamod och kort stubin, något jag i normala fall har enormt mycket av. Men det är som det är och nu börjar jag känna lite hopp, inte mycket, men lite inför andra ivf:en.
Håll tummarna för mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar