onsdag 28 september 2011

Spraydag 1

Nu är det dags för IVF andra omgången och jag började idag spraya med nässprayen suprecur. Den ska nu tas i två veckor framåt varje dag klockan 6, 14 och 22. Måste. Komma. Ihåg.
Precis som förra gången jag började spraya känner jag mig konstig i kroppen. Kunde inte riktigt sätta fingret på känslan men så kom jag på det, rastlös, jag känner mig rastlös. Det känns i hela kroppen, ett pirr liksom och en rastlöshet. Men jag är samtidigt trött och orkar inte göra nåt med min rastlöshet. Men det kan ju bero på att det varit en lite jobbig dag. Eller så håller jag på att bli avtrubbad? 

Hur som haver, nu är vi på gång och det känns faktiskt skönt. Vill så gärna att det ska gå vägen och att jag kommer ha en liten bebis i magen snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar