torsdag 29 september 2011

Mitt finaste stöd

 Min lillasyster är mitt finaste stöd i allt. Det finns inte tillräckligt med ord i hela världen för att förklara vad hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne. När jag faller så står hon ALLTID där och tar emot mig och hon engagerar sig så i min barnlöshet och läser på om allt, hon kan nog nästan mer än mig :-)

På sin blogg hade hon skrivit detta fina <3
Jag känner hur jag kokar när jag läser allt detta. Hur enkelt vissa människor ser på ofrivilligt barnlösa. Jag har ont i mitt hjärta varje dag. Varje dag värker det för att den personen som skulle bli världens bästa mamma inte blivit det än. Att de fortfarande är barnlösa föräldrar. Men -
"Det är i motvind som en drake reser sig."


Fina syster - du gör mig så otroligt stark och det är med stöd av sin lillasyster som storasyster reser sig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar