torsdag 15 september 2011

Tankar just nu

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag vet inte riktigt hur jag känner just nu, livet känns liksom pausat tills den 28 september..
Jag är inte den jag förut var, nu är jag ledsen och besviken på livet och så har jag aldrig tidigare känt. Har svårt för att vara genuint glad för jag har sorg i mitt bröst. Orkar inte träffa folk, orkar inte prata om allt...
Men jag har fina vänner som stöttar och säger fina saker och det värmer. Ni är fina vänner, förlåt för att jag inte orkar vara en fin vän tillbaks...Ni vet vilka ni är; Syster och lilla M, H, J, C och J <3

Tankarna kring adoption finns, det känns dock långt bort och jag vill nog inte att det ska vara närmare heller. Jag vet att vi kommer att adoptera om vi inte kan få biologiska barn men jag är inte beredd än. Kan inte ta det till mig. Vill inte tänka tanken att jag aldrig ska få ha en bebis i min mage, aldrig få föda, aldrig få hålla ett litet knyte i min famn som liknar oss... Jag är inte redo.

1 kommentar: