lördag 11 augusti 2012

Nu är vår son 2 veckor!

Idag blir vår lilla kille 2 veckor! Känns som om han alltid funnits hos oss. Han har ju i och för sig funnits i våra hjärtan under en väldigt låång tid <3 Hinner inte riktigt med bloggen känner jag, har fullt upp med att gosa med min lilla fina samt träffa folk som vill se lilla Alexander. Så just nu bara njuter jag av livet och min kille som är den snällaste lilla bebis jag träffat. Han är så nöjd hela tiden, amningen funkar nu så jag helammar som jag ville, han sover gott om natten och ligger och ler mkt för sig själv. En glad och nöjd kille helt enkelt och två lyckliga föräldrar <3  

2 kommentarer:

  1. Men åååhhh så härligt det låter! Skönt att ni kan slappna av och njuta tillsammans. Tiden går ju såå fort, vips så är lillen inte så liten längre :)Så självklart hinner du inte men bloggandet, det är ju så mycket annat man ska hinna med:)
    Kram storken&lilla E

    SvaraRadera
  2. Så skönt gumsi :O) Njut, det säger svisch så är de stora ;O) ( Har läst inläggen tidigare, men klurigt att kommentera från mobilen, det vill sig inte alltid ;O)

    SvaraRadera