måndag 5 november 2012

Mamma-träff

I fredags bjöd syster mig och hennes kompis Ellinor på lunch. Ellinor har en liten flicka som heter Juni som är 4 månader så det var trevligt att få utbyta lite information med någon i samma situation :-)

 Syrran sa att jag och Alex var lika varandra och på detta kort är vi väl lika som bär inte sant?
 Mammas lilla skrutt <3
 Emma åkte för att hämta Ellinor och lilla Juni så då tog jag, alex och Milo en promenad och tittade på alla "brum brum".
 Stora killen! Han har blivit så stor, pratar och pratar. Och så ska han hålla hand när man går och då blir moster varm i hjärtat <3 Fina älskade Milo!
 Juni var en glad tjej som smilade mest hela tiden!
 Alex smilade inte lika mycket.
 Var liiite skeptisk till att få en kompis får jag nog säga :-)
Ingen fick sitta hos Milos mamma. Då blev han sååå sotis. Nej, bebisarna var roligast när de var hos sina egna mammor tyckte Milo, hans kunde de gott lämna ifred!

TACK FÖR EN TREVLIG DAG!

































2 kommentarer:

  1. Haha, han såg exakt ut som min lilla tös på första mammagruppen. Myyyycket skeptisk till de andra små bebisarna (som dessutom mest skrek). Håller med din syster, ni är jättelika du och Alex :-)

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Joo lik mamma tror jag allt :0)!!

    SvaraRadera