lördag 20 augusti 2011

Nu väntar jag på smiley gubben!

Jahopp då håller man på och kissar på stickor igen då och väntar på att en glad gubbe ska visa sig... Det har den inte gjort än men brukar ju ha ganska så sen ägglossning.. Å sen ska lilla eskimån placeras in och sen är det bara att vänta och be och hoppas att det är vår tur...

Vet inte riktigt hur det känns denna gång...Man hoppas ju självklart alltid men hoppet är längre inte lika stort och jag vet inte hur högt fallet kommer att bli. Jag är väldigt känslig just nu och gråter för typ ingenting. Gråter för allt elände i världen, gråter för H som förlorade lilla L och lite av sitt hopp, gråter för banala tv-program...ja för allt egentligen..
Igår låg lilla M på min mage och myste och han tittade mig i ögonen och pillade mig i ansiktet och lutade sitt huvud ner mot mitt...då kom tårarna direkt...Han är så fin och jag älskar honom såå. Han och hans mamma är mina största stöd  <3 Ni är lycka för mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar