lördag 31 december 2011

198 dagar kvar!

Om 198 dagar kommer lilla bebis! å vad jag längtar. Varje nyår i några år nu har vi sagt "det är ska bli vårt år, nu ska jag bli gravid" Men sen har det inte blivit vårt år, nej sannerligen inte. Åren som gått har varit mest fyllda med ångest, sorg och en rädsla inför framtiden. Nästa år ska jag få en bebis om allt går som det ska men jag törs nog inte riktigt än säga att nästa år ska bli vårt år men det HOPPAS vi av hela våra hjärtan.
Nya året ska firas in hos syster, R och lilla M. Kommer bli mys och GOTT! R är ju utbildad kock!

Var hos barnmorskan i förrgår och tog blodprover. De såg bra ut.
Jag sa ju att jag inte var lika illamående längre  men det fick jag äta upp, eller kräkas upp rättare sagt. En natt och en hel dag låg jag över toaletten. fick inte behålla nåt jag åt och mådde så jävla illa. Illamående hade visst bara tagit en liten paus. Men alla tecken är ju goda tecken. Är inte längre lika orkeslös men trött som få. Och på måndag är det jobb igen och semestern slut...

Gott Nytt år på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar