måndag 12 december 2011

Hemma idag

Igår mådde jag ännu värre, kunde knappt resa på mig. Så otroligt yr hela tiden. En vän sa att det förmodligen var järnbrist och tipsade om järntabletter så det införskaffade D till mig. Hela dagen igår så låg jag ner och var till och med yr då.
Så idag är jag hemma. Dags att lyssna på kroppen och lilla bebis. Har lite svårt att släppa taget om jobbet men nu har jag något viktigt att tänka på så blir nog hemma några dagar.
Är ständigt illamående och hungrig så äter hela tiden. Ändå går jag knappt upp något och då blir jag orolig att bebis är död men då skulle jag väl å andra sidan inte må såhär? Usch denna ständiga oro. Måste ringa mödravården och boka tid för samtal och ultraljud. Vill se lilla bebis igen och få veta att allt är bra!

1 kommentar:

  1. Först och främst... jag kan kommentera hos dig!! :) Så grattis..... :)

    Och sen usch och fy en katt bland hermelinerna har tagit sig in i blogg världen och med det har jag bestämt mig för att lösenords skydda min blogg. Vill du fortsätta läsa så maila.

    minvag@hotmail.se

    Kram Finurlan

    SvaraRadera