onsdag 14 december 2011

Trött, tröttare, tröttast!

Vankade imorse och var...trött. Men förflyttade mig ändå från sängen till soffan och åt frukost.
Mår så otroligt illa på kvällarna och igår kväll mådde jag så illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Kräktes till slut. Sen åt jag mackor och sen somnade jag.
Jag har aldrig mått såhär. Helt orkeslös och utmattad. Börjar bli orolig. Och orolig för lilla grynet. Och på toppen av allt så håller jag på att få urinvägsinfektion. Härligt!

MEN jag ska inte klaga. Jag är gravid och bara grynet mår bra så kan jag må hur pyton som helst, det är det värt.

Snart kommer mamma med lunch och tranbärsjuice :-)

2 kommentarer:

  1. Nej fy jag lider med dej. Jag nästan önskade jag vore död under de där veckorna, kan knappt tänka på det för det var så hemskt! För mej funkar stora mängder cirtonvatten mot UVI (inget socker i det)Hoppas det e bättre imorn! Energi-kramar!

    SvaraRadera
  2. Ojdå...urinvägsinfektionen hoppas jag du blir av med omedelbums! Men illamåendet, det är ju ändå ett kärt besvär hoppas jag. :)
    Kram

    SvaraRadera