tisdag 13 december 2011

Vecka 10 (9+0)

Är fortfarande helt orkeslös. Sover mer än jag är vaken men är fortfarande helt utmattad. Jag börjar undra om jag gått in i väggen? Har ju varit väldigt stressigt både här och där och jag antar att kroppen till slut säger STOPP. För just nu känner jag inte för att göra något och har ingen energi.

Ringde till storken (mödravården) igår och fick en tid på torsdag för blodprov medmera. Sen pratade jag med lillasyster som berättade att de inte gör vul där utan att det bara är ett samtal och så. Då blev jag lite besviken,trodde jag skulle få se bebis igen. Antar att man blir lite bortskämd med RMC. Hoppas att det är en bra barnmorska och att hon är lite insatt i IVF och allt det innebär.

Hoppas luciatåget gick bra på förskolan idag. Missade ju mina små fina skruttisar. Men det gick säkert bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar