måndag 5 december 2011

Längtar till onsdag...

...för då ska vi få se lilla hjärtegrynet igen <3 Hoppas att grynet har växt till sig ordentligt och att allt är bra.
Mår lite illa mest hela tiden och kräktes imorse igen. Blir så glad då för det tar jag som ett bra tecken och ett tecken på att grynet växer och har det bra.
Trött som få. På kvällarna sitter jag bara i soffan och glor och runt halv åtta är det som att trycka på en off-knapp för då slocknar jag som på beställning.

Längtar tills det blir lite julledigt, det behöver jag verkligen nu känner jag!

Nä nu somnar jag snart zzzzzzzz

3 kommentarer:

  1. jaa, tänk att illamående kan göra en så glad :) Lycka till imorn!

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad spännande! Lycka till i morgon!! :D

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Åh, hur går det lilla bönan, hur gick ultraljudet? Hoppas allt bra med er! kram

    SvaraRadera