söndag 2 september 2012

Uppdatering

Här hemma njuter vi för fullt av vår underbara, snälla lilla kille <3 Därför har jag inte lagt någon energi på bloggen men ska försöka komma igång igen om en vecka för då börjar Danne jobba efter att ha varit hemma med oss!

Lillkillen växer så  otroligt fort, känns som om han redan är så stor och då är han bara dryga månaden. Har nästan glömt hur pluttig han var när han var nyfödd :-) Saknar min gravidmage och är redan sugen på en till ;-) hihi
Alexander har nu börjat le när vi pratar med honom vilket är underbart! Mest flinar han när pappa pratar med honom men jag har allt fått mig ett och annat leende jag också <3 Då smälter man i hjärtat kan jag säga! 
Bjuder på lite bilder från första badet, promenader och min glada pojke!












KÄRLEK <3

2 kommentarer:

  1. Å en update!WoOooO, haha ;O) skämt å sidor! Så klart ni ska mysepysa bara vi i omgivningen som är så nyfikna på den lille sötnosen :O) Ja nu får du köra lite bebisrace, alla mina vill ha en varsin att busa med :O) haha!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, han är bara för underbart söt! Fina killen! <3

    Kramar!

    SvaraRadera