måndag 18 februari 2013

Vi minns alla tant Agda


När Milo var liten hade en denna lilla hatt soliga dagar. Jag tyckte att han såg ut som en liten tant. En söt tant förvisso och så gav jag honom smeknamnet "tant Agda" varje gång denna hatt kom fram. 
 
 När Alex föddes fick jag låna massa kläder av syrran och då låg denna hatt i kassen. What?? liksom. Alex använde den aldrig och igår när jag satt och tittade på alla små kläder (ååååååhhhh sa jag typ om alla plagg)  och så hittade jag denna. Alex trodde att det var något till en utklädning. Han bara skrattade när jag sa att det var kusin Milos solhatt och så skojade han till det :-)



Och när jag ser de här korten tycker jag att han är väldigt lik sin moster som liten. Och hon var också en tok som gillade att klä ut sig!


4 kommentarer:

  1. Vad söt han är! Det är roligt med hatten! Kram

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar ;-) Hatten var väldigt rolig tyckte Alex, speciellt då den hade snören som är en favorit just nu :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha :-D

    /moster emha

    SvaraRadera