fredag 1 februari 2013

Äntlgen kan jag börja leva!

"Passa på och res innan ni skaffar barn". En fras jag hört mången gång. Men jag ville inte resa. Jag ville bara ha barn. Det gick inte. Jag ville heller inte resa under tiden. Då vill man inget. Tankarna räcker inte till. Man vill bara en sak. Allt annat känns oviktigt. Vi började planera giftermål men jag engagerade mig inte så mycket och syrran sa; "Du vill inte det här just nu, du vill nåt annat". Och så var det ju. Jag ville bara bli mamma! Och så en dag blev det pluss på stickan och så blev livet allt jag nånsin önskat mig.

Och nu vill jag leva livet. Inte bara vänta, längta och hänga med liksom. Utan leva det!
Så, vi bestämde oss för att resa iväg med syster, Rille och Milobus. I september bär det iväg till Turkiet!! Läääängtar!! Bästa sällskapet och fasiken vad kul de där kusinerna kommer att ha tillsammans :-)

Salmakis resort & spa

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med en resa att se fram emot! :-) Förstår dig precis. Även om vi inte direkt har kämpat för ett barn så känner jag igen det där med att när man väl bestämt att man ville ha barn, då var det baara det som fokus låg på, inget annat. Folk sa till oss också att "passa på" med olika saker innan barn men det var jag helt ointresserad av. Kram

    SvaraRadera
  2. Va härligt med en resa, läääääääängtar efter värme och sol nu! Man är ju inte diwekt bortskämd med det här ;O)

    SvaraRadera