onsdag 1 maj 2013

Alltså...

...jag är här. Men hinner inte blogga.
Alex operation gick mycket bra. På Valborgskvällen lossnade dock  stent och allt och det blev ilfart till sjukan. Men allt är okej nu.
Jag fick på lördagskvällen ont i magen. Akuten på söndagen och sen inskrivning på akut kirurgiska avdelningen med misstänkt blindtarm. Nu mår jag bra igen.
Och så renoveringen. Hål i väggen och tapetsering men snart är det nog klart.
Och så mitt i allt fyller jag 30 år på lördag.

Så tiden är knapp. Men nästa vecka ska jag berätta allt i en mer utförlig text.

Hej så länge!

4 kommentarer:

  1. Så skönt att Alex operation gick bra! Ser fram mot att höra mer om allt när du får mer tid :-) Vi är föresten jämngamla då, jag fyllde 30 år i januari :-)

    SvaraRadera
  2. Skönt att operationen gick bra! Jag skulle faktiskt vara jäkligt hispig om mitt barn skulle opereras. Men sedan du själv då. Var det inte blindtarmen? Eller kan en sådan inflammation lägga sig av sig själv? Skönt du mår bra igen iaf.
    Hejjar på er med renovering, trist medan det varar men väldigt härligt när det är klart.
    Skickar kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan säga att jag var jävligt hispig innan operationen och det var hemskt att lämna honom på operationsbordet efter de sövt honom, han såg så liten ut.. Men det gick ju fint!
      De tror att det var blindtarmsinflammstion men att den gick tillbaka, så behövdes inte operera.
      Renoveringen är klar i detta nu och jag har städat och donat som en galning hela dagen för imorrn fyller jag 30 och sen ska jag viiiila :-)

      Radera
  3. Vad mycket som händer med er nu! Vad skönt att Alex operation gick bra, jag kan förstå att du var jävligt hispig.
    Grattis på födelsedagen i förskott, jag hoppas du får en hjärtlig dag imorgon :-)!!
    Kramar

    SvaraRadera