torsdag 11 juli 2013

Alexanders första bad i en sjö

Nu känns det som sommar på riktigt. Danne tog ledigt en vecka extra så nu har vi haft semester en vecka tillsammans. Jag har ju varit ledig i över ett år men ändå känns det som om man är "ledig" ledig när vi är lediga tillsammmans :-)

I söndags åkte vi tilsammans med syster och familj för att bada. Det var första doppet för mig i år. Första doppet på två år eftersom jag inte badade förra året då jag var gravid. Det var ju oxå Alex fösta gång i en sjö och han tyckte vattnet var liiite läskigt. Men att sitta på steanden och ha vatten i hinkar var riktigt roligt. OCH: vår duktiga pluu reste sig helt plötsligt upp alldels själv utan att hålla i något och så tog han två steg!!! Woohoo så duktig tyckte vi :-) (Nu reser han sig hela tiden, gärna för att dansa men också för att ta ett eller två steg så snart knallar han nog :-) )

Lite pics:





 Han är så söt i sin hatt alltså :-)

(De två snyggingarna längst bak är jag och syrran) hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar