tisdag 2 juli 2013

Och så fyllde lillasyster år

Här hemma är det full rulle just nu för Alex är överallt och ingenstans. Klättrar i trappan, lägger hundarnas mat i deras vattenskål, river ner allt han kommer åt och rotar i de flesta lådor. En härligt tid :-)

Jag hinner inte med att blogga så mycket eftersom jag har hundra projekt på gång här hemma så när Alex sover passar jag på att fixa med det. Sen har vi ju firat födelsedagar för mormor och moster har ju fyllt år.

När Emma fyllde blev det brunch i deras trädgård och syster hade dukat upp massvis med gottigheter MUMMA
 La familia

Mina grabbar var fina i hatt :-)

 Mikey

Jag och min skrutteplutt
(Missade visst att ta kort på födelsedagsbarnet men hon var vacker som en sommaräng som alltid)

På kvällen mumsade vi kräftor tillsammans GÖÖÖÖÖÖÖÖTTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar