tisdag 16 juli 2013

Dagen han inte kom

16 juli 2012. Dagen då jag skulle föda. Jag var så säker på att han skulle komma på utsatt datum. Så säker. Men han lät vänta på sig. 12 dagar. 12 lååånga dagar som fick mig att tro att han aldrig skulle komma. Att jag blivit blåst på konfekten, "du fick ju vara gravid men nån bebis får du inte".

Men han kom. 12 dagar senare men mer perfekt än något annat. Och om 12 dagar fyller han ett år. Och jag fylls av så mycket kärlek och glädje när jag tänker på vårt år med honom att det inte går att beskriva.

Detta året - ett liv <3

6 kommentarer:

  1. Ha ha, jag minns dina frustrerade inlägg från den tiden :-) Hur ni åkte på utflykter för att fördriva tiden och tänka på annat :-) själv var jag nog ganska säker på att gå över tiden och blev inte så förvånad att det också blev så. Men 12 dagar är långt, jag gick bara 3 över och blev då igångsatt. Jag håller med dig om att detta året=ett liv. Så mycket kärlek, glädje lycka... helt ofattbart <3

    SvaraRadera
  2. Ja gud så frustrerande att vänta, inte så att det var jobbigt med graviditeten men längtan var sååå stor :-) hittade på allt möjligt för att fördriva tiden, men oj så segt tiden gick :-)
    Ja detta år minns jag med ren och skär kärlek <3

    SvaraRadera
  3. Hmmm... var det 12 dagar över tiden, hade jag glömt. Minns att du skrev och tyckte att det var jobbigt på slutet. Men att det redan gått ett år (snart), helt otroligt!

    Men 12 dagar.... hjälp!!! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han valde att titta ut 12 dagar senare, den 28:e!
      Seeega dagar då längtan var så stor.. Och nu är han snart ett år!!! Heeelt sjukt :-)

      Radera
  4. Helt magiskt vännen ~<33

    SvaraRadera