fredag 5 juli 2013

Att sitta på en uteservering

Jo men det hör väl sommaren till. Att ta ett glas rosé på en uteservering när solen och sommaren hittat hit. I onsdags träffade jag min kära barndomsvän Camilla och så satte vi oss ner med ett glas och pratade om allt mellan himmel och jord. Snart fyller hon 30 år och det innebär att vi varit vänner i 30 år!!! Vi träffades ju liksom när hon föddes :-) Lång tid och vi har väldigt många minnen tillsammans, bra och dåliga. Det är fantastiskt att vi fortfarande hänger ihop trots att det ibland går lång tid emellan men så är det väl med vänskap. Ibland har vi tagit olika vägar men alltid mötts upp i slutet! Tack Camilla för att du finns där, trots att jag ibland försvinner och låser in mig i mitt kära Björkhamra ;-)

Det var i vilket fall väldigt trevligt och Carina dök även upp när hon slutat. Vid halv åtta var det dags för den här gamla mamman att bege sig hem. Syrran slutade nämligen jobbet då och kunde skjutsa mig så jag slapp åka tåg och hela faderullan.

 Fina Camilla

När jag kom hem låg mina fina pojkar i sängen. (Det var första gången som Danne la Alex, jag ammar honom ju alltid till sömns annars men det hade gått jättebra. Han fick en flaska välling och så hade han somnat så gott1). Alex sussade och var så himmelsk söt att jag aldrig mer ville åka nånstans utan honom :-) Han vaknade till, tittade på mig, och så log han och kröp upp i min famn och somnade om. Kärlek. Kärlek som inte går att beskriva <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar