tisdag 2 juli 2013

"Jag blir ledsen när jag inte får glass"

Idag är det ju tisdag och det är med andra ord vår "Day of fun". Idag styrde vi kosan mot Vadstena.
Vi gick i deras små butiker (lite väl små tycker man när man har vagn!), fikade vid vattnet, lekte i lekparken och skrattade så tårarna tjöt. Min lillasyster alltså, såååå jädra klumpig!! När hon ramlade pladask på gräset så gravade jag och Milo så vi nästan kissade på oss alltså!! Mina tårar sprutade och jag tror att mitt liv förlängdes med minst en dag! Hon backade in i saker, gick in i bildörren ja herregud alltså :-)
Och mosters lilla skrutt, så många känslor i den där lilla kroppen. Men klok och duktig på att sätta ord på sina känslor; "jag blir ledsen när jag inte får glass" tjöt han. Och då var det ingen som sa att han inte skulle få glass :-)

 Mina fina! Vad vore tisdagar utan er??

 Jag ska ta kort på Alex men då tränger sig syrran in och ni ser ju vilken blick Alex ger sin moster! :-)

Spanar på fåglarna. Och han står så stadigt nu min lille skrutt!

 Milo hittade en låååång pinne som han var mycket nöjd med. Han letade även reda på en till sin kusin också :-)

 MYYYYYS
 <3

 Gungande i stora gungan och Milo är så nöjd när han får hålla i Alex och ha lite ansvar! 

 Snurrade som galningar!!

 Alltså, jag blev yr av att bara titta på!!



Min lilla apa! Sååå glad var han när han fick hänga i nätet. UNDERBART <3


En helt fantastisk Day of fun!

1 kommentar:

  1. Alltså den där lille Milo, det är en mycket intelligent unge! Tänk att i så unga år lista ut bästa sättet att få en glass :D
    Ni ser ut att ha haft en riktigt mysig dag!
    Kram från J

    SvaraRadera