lördag 22 oktober 2011

Dags för äggutplock!

Igår var jag på rmc igen och tog blodprov (hon hittade ett så jävla bra kärl att jag inte ens kände när hon stack mig woohoo) och så ultraljud. Äggblåsorna hade vuxit till sig, mer på ena sidan än på andra men det såg ändå bra ut. På eftermiddagen ringde de och sa att det blir äggutplock på tisdag klockan 7.30. Jag känner mig inte så nervös men det hinner jag väl bli, det är ju ändå en jävligt lång nål de kör upp och punkterar äggstocken med...
Vaknade imorse med världens jävla huvudvärk och ont i äggstockarna. Jävla hormoner men snart är jag av med er och förhoppningsvis nya graviditetshormoner som jag kan klaga på :-)
Hoppas hoppas hoppas!

4 kommentarer:

  1. Vad spännande. Håller alla tummar jag har att du snart får härliga gravidhormoner istället...

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det närmar sig ÄP :) Håller tummarna för ett toppresultat!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande att det inte är så långt kvar. Jag håller tummarna på tisdag!

    Kram

    SvaraRadera