fredag 28 oktober 2011

Ruvardag 2

Sovmorgon idag. Sköönt! Det behövde jag verkligen för jag är så jädra trött. Alla spänningar börjar väl släppa. Och nya tar vid.
Att ruva är så otroligt stressigt. Man har ju ingen aning om huruvida de fäst, om en eller två fäst, hur ont det kommer göra när det inte går vägen, eller om de fäster och sen blir det missfall...Usch många jobbiga negativa tankar som jag inte borde ge plats åt men kan inte låta bli.
Hela tiden försöker jag känna efter tecken på att de finns där. Fast jag vet att det är för tidigt. Ligger helst på rygg så att de små inte ska ramla omkring därinne fast jag vet att det inte funkar så. Men jag är så otroligt rädd och vill inte riskera nåt.
Ruvardag två som sagt och jag är redan såhär nojig. Many days to come though.

FÄST FÄST OCH BLI VÅRA BEBISAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar