måndag 24 oktober 2011

Pregnyl

Nu är det slut på nässprayande och spruttagande för denna gång (och förhoppningsvis för alltid).  Tog pregnyl-sprutan igår och den fick D hjälpa mig med. Jag larvade mig (som vanligt) och tvekade och höll på. Till slut stack jag in nålen och D tryckte på medan jag tryckte emot :-) Men men den blev tagen iallafall, sved som fasiken.
Idag ömmar det i magen och jag förbereder mig mentalt för morgondagen. Minns inte om det gjorde ont, eller ont gjorde det men hur ont kommer jag inte ihåg. Allt kommer väl tillbaks när jag väl ligger på plats klockan 7.30...

Tack alla ni som håller tummarna!! Det värmer oerhört!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att pregnylen är stucken, det kändes alltid lite speciellt tycker jag. Ja, man har liksom gjort allt man kunnat och nu är man framme vid slutrakan och the big thing. Det kommer att gå så bra så imorn. Tänker på er! Kram

    SvaraRadera
  2. Nu hopppas vi att du inte behöver ta fler sprutor på väääääääldigt länge :)
    Stort lycka till imorgon!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ohhhh! Många fina och mogna ägg imorgon, tack!

    Lycka till!

    kram

    SvaraRadera
  4. Vad spännande! Lycka till imorgon nu!!!

    Kram

    SvaraRadera