fredag 28 oktober 2011

Hmm

Försökte läsa lite om chanserna på att lyckas när det är två embryon jämfört med ett och det verkar ju som att chanserna är större men även komplikationerna hos fostren och vid födseln (skulle inte läst om detta inser jag nu) I allafall, det står på många sidor att de återför ett embryo om det är högkvalitativt och två om de inte är så bra. De kan även återföra två om personen i fråga är lite äldre.
Varför fick jag då jag (28 år) tillbaka två högkvalitativa embryon??

1 kommentar:

  1. Hej lilla bönan och tack för kommentaren på min blogg :) joo men jag har oxå fått två av fin kvalite flera gånger. Jag tror att det är en fråga om skillnader mellan kliniker helt enkelt. Vissa kliniker gör det lättare än andra och dessutom har man flera misslyckade försök bakom så sätter man vel in två lite lättare antar jag :) Ta det bara lungt, det kommer att gå fint, även om båda tar sej:) stor kram och jag håller allllaaaa tummar och tår för dej!

    SvaraRadera