söndag 18 mars 2012

120 dagar kvar!!

120 dagar kvar bara tills vår lille son tittar ut :-) Längtar såå himla mycket efter dig <3
Beställde massa söta bebiskläder från La Redoute igår och då längtar man ju ännu mer till man får klä sin lille kille i alla dessa söta kläder.

I fredags när jag stod och lagade mat så sa det "PANG" och så exploderade det yttersta glaset på ugnsluckan :-( Vaaa?? Är det ens möjligt? Så glas över hela golvet! Tänk om hundarna legat där? Usch!!  Så nu blir det att köpa ny spis men ska jag vara ärlig så har jag ju tjatat om det ett tag nu :-) Vill ha en rostfri så den matchar diskmaskinen ju. Tur i oturen? :-)

Min lille son sparkar för fullt nu, han brukar vakna sen eftermiddag och så är han vaken på kvällen. Han vaknar även tidigt på morgnarna och far omkring lite :-) Mysigt! Min inbyggda väckarklocka gör så att jag vaknar innan sju nu förtiden. Lite väl tidigt tycker jag för det finns ju liksom inte mycket att göra då. Är det en förberedelse inför att bebis ska komma kanske? Kroppen ställer om sig? Vet inte men surt är det, kan väl få sova till nio iallafall!

Igår var Danne och fiskade så jag for ut till mamma och pappa på frukostbuffé! Mums! Gismo och Nellie var också glada för då fick de busa med Selma hela dagen! Busfröna!
Sen kom ett annat litet busfrö, sötaste Milo med sin mamma (Ja Emma det är den du numera räknas som, Milos mamma :-) ) Han var på topp som vanligt och visade hela sitt register av humör :-) Han kan vara så otroligt glader och skratta åt allt och vara alldeles underbar. Men han kan också bli förbannad och då låter det faktiskt som om han svär :-) Skrutten då! Vart fick du ditt temperament ifrån? Men det är är de härligaste ungarna tycker jag, som visar alla känslor! Fortsätt att vara du Milo <3

1 kommentar:

  1. ÅÅ va mysigt <3 Ja finns ju massa sött till dom små, och kläderna är ju sååå smååå, Å !

    Jag har mä hört om sånt där med ugnar, någon som haft sin bebis framför och precis flyttat på den och då POOOFF , otäckt! Huva !

    Kram Jenny

    SvaraRadera