måndag 26 mars 2012

Milo 1 år!

I torsdags blev det kalajs för då fyllde lilla Milo 1 år. Stora killen nu ju <3 Och hans pappa Rikard fyllde 30 år. Emma hade styrt och smusslat i flera veckor med Rikards present, en resa till Milano för att bland annat se Milan  spela. Vilken present!! Och Rille blev såklart överlycklig :-)
Vi firade Milo och pappan och bjöds på supergod mat (syrran kan laga mat hon) och tårta!
Efter kalaset tog jag och Klingan med oss busen Milo hem då han skulle sova hos oss i två nätter, sen hos morfar och mormor i två nätter medan hans mamma och pappa hade det mys i Milano.

Natten till fredagen sov Milo lite oroligt så då var jag vaken och låg på helspänn fram till klockan 3.00. Min bebis i magen for omkring som aldrig förr, tror att jag stressade upp honom. Vid tre fick Milo välling och sen sov han och jag som en stock. Fram till klockan 6 alltså :-) Fredagen var jag helt väck så åkte hem till mormorn så jag kunde ta en lur i solen. Ska jag alltid vara så här trött nu? tänkte jag. Men natten till lördagen sov han gött och jag likaså. Lämnade Milo på eftermiddagen hos mormor och herregud vad det blev tomt. Jag saknade honom så himla mycket så jag knappt kunde andas. Usch vilken ångest på nåt vis. Ringde mamma för att se hur det gick och det gick ju såklart bra. Herregud jag kommer aldrig kunna lämna ifrån mig mitt barn. Hönsmammevarning på hög nivå.
På söndagen åkte jag och myste lite med Milo. Idag likaså :-) Han är verkligen världens finaste <3
 Fina 1-åringen <3
 Milo fick en dinosaurie-gunghäst av oss
 Milo är DJ och spelar och sjunger för mina hundar
 Milo är världens gladaste kille varje morgon, pratar och vill mysa och gosa. UNDERBAR <3
 Plockar lite blommor
 På promenad med Klinga
Vi <3! Mosters lilla underbara hjärta <3

2 kommentarer:

  1. Mys Pys , världens bästa barnvakt <3 Och den där "mammaångesten" den lär du få stå ut med oavsätt, den är hemsk!( du vet ju hur jag är , haha) Pussssss <3 /jenny

    SvaraRadera
  2. Åh, var har ni köpt gungdinosaurien? Jag har letat som en tok

    SvaraRadera