tisdag 6 mars 2012

Dagen jag fick reda på att jag hade ett hjärtegryn i magen!

Detta kort är taget på Milos namngivning. Detta är alltså jag och min lilla systerson. Visst är han väl för finer?
Det var den här dagen jag fick reda på att jag var gravid. Såhär var det:
Milo hade som sagt namngivning och vi alla samlades för att fira, vår familj och Milos pappas familj. Emma hade gjort en fin film om Milo som vi alla skulle titta på. Filmen innehåll bilder på finaste lilla Milo från den dag han föddes och framåt och så var det vacker musik i bakgrunden. Där satt jag, och jag kände en sån glädje över lilla Milo och en sorg för att aldrig få uppleva det där själv. Tårarna brände i ögonen och till slut brast jag ihop, inför alla. rusade ut i köket där Emma höll på med maten och bara tjöt. Hon kramade om mig och jag kände mig fånig som bölade. Alla trodde nog bara att jag tyckte lilla Milo var så söt och därför blev känslig. På vägen hem sa Danne att han trodde att jag var gravid eftersom jag reagerat så starkt. Så vi stannade och köpte ett test. Och jag testade. Livrädd var jag. Men så såg jag helt plötsligt ett starkt plus på stickan. Och det var den lyckligaste stunden på väldigt länge i våra liv. Lilla grynet - nu har jag älskat dig i 148 dagar <3

3 kommentarer:

  1. Vilket fint foto - vacker du är!
    Visst har du har rätt, det ÄR ett gott tecken - det vet jag redan ;) Vill bara får ytterligare bevis :)
    Och vilken fantastisk historia, bästa dagen <3
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååååå finner inte ord <3

    SvaraRadera