fredag 30 mars 2012

Att få höra sitt barns hjärta

Var hos barnmorskan iidag för att ta blodprov och mäta livmoderna, allt såg perfa ut! Sen fick jag även lyssna på lillkillens hjärta. Magiskt! Ett stort leende spred sig över hela ansiktet och det kändes så underbart. Klinga kunde tyvärr inte komma ifrån jobbet så jag frågade barnmorskan om jag fick spela in ljudet med min iphone. Och det fick jag! Hon höll till och med mackapären (?) nära iphonen så ljudet skulle bli riktigt bra. Såå snäll!
När jag kom hem satte jag mig för att lyssna. Och jag blev så obeskrivligt lycklig att jag fick tårar i ögonen. Jag kan knappt fatta att detta är sant, att det händer mig. Jag trodde aldrig att jag skulle få bli gravid och uppleva allt detta. Jag är så himla lycklig över min lillkille <3 Klingan är och fiskar så han har inte fått höra än, ska bli spännande och se om han tycker att det är lika magiskt :-)

Var och hämtade nya spisen igår, den vi ville ha var det lång leveranstid på så vi fick en mycket bättre till samma pris. Ibland har man tur :-) I helgen blir det till att städa för på tisdag fyller Kling 30 år och då blir det kalajs!

Trevlig helg alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar