lördag 31 mars 2012

Pigg som en mört, som har simmat bört

Jaha, har gått och varit såå himla trött under veckan och bara velat sova. När klockan ringt på morgonen har jag bara velat dra täcket över huvudet. Längtat efter lördag så jag få sova. Och vad händer då? Jo då vaknar jag innan sju och är pigg som attans. Så bara att gå upp. Lillkillen var också pigg och rörde sig för fullt i magen.
Klingan tyckte att det var härligt att höra hjärtljuden igår men magiskt..njaa antar att han inte är lika känslosam som jag... lite typiskt karlar kanske? Jag lyssnade iallafall flera gånger och sista gången när jag gick och la mig. Tycker att det så underbart att det är på riktigt, det är verkligt. Om ni förstår vad jag menar. Ska nog boka tid för 3D/4D ultaljud, då ser man ju hur lillkillen ser ut och får bilder och en film :-)
Jag tänker att jag vill ha bilder och en film på honom i fall något händer och han dör. Då skulle jag ha något kvar... Något konkret. Jag vet att det är hemskt att tänka så men tanken finns där. Jag är nu livrädd att tappa bort iphonen eller av misstag råka radera hjärtluden. Då får jag aldrig höra hans hjärta slå igen om något skulle hända.
Nä jag ska inte tänka så men tanken dyker upp emellanåt.

Idag ska det bli vinter igen med snö. Såg att det föll små små flingor därute. Nej nu vill vi ju ha vår. Ta på sköna vårkläder (jag får liksom inte plats i mina tjocka ytterkläder längre) och kunna sitta ute och njuta av solens värmande strålar. Men men vintern gör ju ofta lite comeback tyvärr.

Tror jag ska ta och spela över lillkillens hjärtljud  till Klingans iphone. För säkerhets skull. Och kanske till syrrans...

1 kommentar:

  1. Hahaha. Så söt du är <3 Förstår att det är en obehaglig känsla !

    SvaraRadera