söndag 18 mars 2012

Jag längtar ihjäl mig!!!

Sitter hela tiden och tittar på bebis-saker och bebiskläder. Inte så konstigt kanske, jag har längtat i 5 år (eller hela livet egentligen) efter ett litet barn och nu äntligen så är det min tur och då vill jag köpa allt och lite till till min lilla kille. Fasiken vad bortskämd han ska bli :-)
Vagn vet jag vilken vi ska ha, en Tako Jumper x. Den har syrran och den är superbra! Man får liggdel, sittdel och bilstol - 3 i 1. Kan det bli bättre. Och gunget i vagnen är kanon :-)

Sen behöver jag babygym och babysitter och säng, och skötbord och halleluja vad mycket en liten kille behöver :-) <3

7 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga grejer! Det är så roligt att planera :) Och det är nog så att man har lust att köpa hela världen åt sitt lilla mirakel:)

    SvaraRadera
  2. Hej, en liten fråga om Tako jumper x. Ingår bilbarnstol förstår jag men måste man monetera den från själva vagnen eller är det en egen del för sig? Verkar bökigt om man måste montera om varje gång man ska ut och åka. Tycker inte jag fattar hur det funkar när jag googlar... /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena! Du sätter enkelt fast den på vagnen om du vill ha en "liten" vagn och den tas enkelt bort! Det är en egen del alltså så du behöver ju inte ha den på vagnen. Den är superbra tycker jag!

      Radera
  3. haha, va rolig du är :O) Kommer ha bebis grejer ihela huset sen :O) Mys ! Pusssssssssssss <3

    SvaraRadera
  4. Moster & kusin vill också skämma bort lillprinsen!! <3

    SvaraRadera