tisdag 27 mars 2012

Trötter...gäsp

Visst är det härligt att det nu är sommartid men detta med att ställa om klockan alltså. Okej att ställa tillbaka den och få en timme på köpet men att ställa fram den och förlora en timme är jag inte riktigt med på. Usch vad trötter jag är nu. Har gått och smågäspat hele dagen.
Och vår otur fortsätter. Spisen gick ju som bekant sönder. Sen bestämde sig torktumlaren för att tacka för sig och igår ville platttången inte var med längre :-(
Så, idag fick jag gå omkring med mitt vilda trollhår, snacka om bad hair day ska jag säga! Och trött med värkande fötter var det hem från jobbet, fixa mat och sen iväg för att köpa ny platttång. Så imorrn kan jag se någorlunda ut igen PUH. Passade även på att köpa lite presenter till min karl som fyller 30 år nästa tisdag.

Annars står jag mest vid spegeln och tittar på min växande mage :-) Går omkring och är otroligt lycklig som har en liten kille i magen. Jag är gravid! Svårt att fatta ibland.

JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!!!

5 kommentarer:

  1. Att det alltid ska vara så, pajar nåt så pajar bara mer å mer....Ogilla!!
    Du är så söt varje dag lille trollemor, så det gör inte så mycket, lyser in sidan så lyser utsidan!! Sist men inte minst, inte konstigt du är runder med all soppa ni proppar i er ! ( hahahahahahaa) va tvungen, förlåt ;O)Magen börjar bli riktigt stor nu, Mysss <3

    SvaraRadera
  2. Hehe.. Ja nog är dom söt ibland dom också. :) Dom tackar så mycket.

    Ja, verkligen helt obegripligt. Vilken känsla! <3 Drömmen som blev sann, även fast man ibland måste känna efter extra noga om det verkligen är sant. Kan bara hålla med, LYCKA!! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, verkligen jätte mysigt. :) Dumt bara att h*n var lite busig just då, blev ju så lite lyssnande, hade ju velat lyssna mycket längre ju.. Men, man blir ju fjantigt glad för det lilla.:)
    Åhhh, spännande! Hoppas allt gick jätte bra för er hos BM idag och att mått och prover ser bra ut?! Och att ni fick lyssna läääänge!?

    Kramar!

    SvaraRadera