torsdag 14 mars 2013

Mostergos framför mammagos

Klockan 06.18. Så dags tyckte Alex att vi skulle kliva upp igår. Gääääsp tyckte jag. Lyckades få honom att mysa fram till sju men sen ville han inte att vi skulle ligga och dra oss längre så bara att pallra sig upp. Vi åt frukost och så bakade vi en banan- och chokladkladdkaka som jag hittat recept på. Var så fruktansvärt sugen på att baka nåt med banan.

Sen bjöd vi in moster på fika som hade en stund till överst innan hon skulle jobba. Det tyckte Alex var underbart roligt och vill såklart pussas massa med sin moster <3
Alex ÄLSKAR sin moster och lyser alltid upp när han ser henne <3

 Alex älskar ju som sagt att pussas och kramas och jag sa till syrran att jag har kort på när han gosar med alla utom mig. Och baske mig, det är ju vi som gosar mest!! Så syrran skulle ta några mamma-son mys-kort MEN då var mamma minsann inte alls så rolig att mysa med utan han ville bara vara med sin moster. Ja ja, jag får väl vara glad för att moster är populär. Men ändå; den kändes du Alex! :-)




2 kommentarer:

  1. hahaha, ja hon får rediga Pussar Emha, mys! Va gott det låter, finns även ett recept med Polly i som jag vart lite sådär till, men ÅÅ så gott det var!

    SvaraRadera
  2. Men lille söte Alex!!!! Men tänk att de kan bestämma sig för saker på det där sättet, småttingarna! Hur som helst, han ser ändå ut att älska sin mamma väldigt mycket tycker jag :)
    Kram till er!

    SvaraRadera