fredag 15 mars 2013

När katten är borta...

Igår var Alex moster hemma och pluggade så jag, Alex och mormor åkte dit och störde :-) Nävars,k hon fick plugga klart innan vi dök upp med lite fika. Milo var på förskolan så Alex passade på att pröva alla hans saker i lugn och ro ;-)


Sedan lämnade jag Alex kvar hos moster och mormor och åkte för att hämta hem lilla Milobus. Han vart glad när moster kom och utbrast glatt "Nennie!" (Nellie är vår hund). Det var första gången jag hämntade skrutten själv ochhan blev så glad och skulle visa alla saker på förskolan. Men när de andra barnen började prata med mig vinkade han hejdå till dem och tyckte att vi skulle gå :-)

Så vi åkte hem till de andra och Alex hade haft så roligt och inte märkt att jag var borta. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar