torsdag 5 april 2012

Veckan som varit






I söndags samlades släkten hemma hos farmor och hon bjöd på massa god mat. Sedan var det efterätt. Och så fika på det. Farmor vet hur man håller kvar sina gäster minsann ;-) Efteråt var jag så mätt så jag nästan hamnade i koma! Milo var dagen till ära klädd i skjorta och hängselbyxor och såg ut som den wackarunge han faktiskt är :-) Jag var tjocker och syrran blir bara smalare :-) 

I måndags började Kling jobba natt och jag fick sova själv. Jag märker ju knappt att han är borta dock då han åker vid halv tolv och är hemma strax innan sju igen. Men första natten när jag vaknade och var kissnödig (as usual) så var det allt lite läskigt att gå upp :-)
Gismo vaktar sin matte med järnhand när husse inte är hemma. Nellie sover som en stock :-) Häromnatten vaknade jag med ett ryck klockan tre då Girran skällde som en galning. Då var jag inte katig, men det var troligtvis en hare eller något i trädgården. När husse kommer hem kan Gismo sova gott igen :-)

Sedan blev det tisdag och då fyllde världens bästa 30år, jag talar såklart om min Klingklong <3 Mamma var ett gull och gjorde smörgåstårtor. MUMMA KARDEMUMMA! 

Jag är nu i vecka 26 och nästa vecka så har vi bokat tid för 3D ultraljud/tillväxtkontroll. Ska bli såååå spännande. Då får vi ju se hur lillkillen ser ut! Hoppas att han liknar sin far <3

Jag har även påskpyntat lite här hemma och nu blir det påskledigt i fyra dagar! Wooohoooo



2 kommentarer:

  1. Jaaa jisses va smal syrran din blivit :O Har ho´några tips? ;O) Jasså jobbar Klinga natt nu? Skönt att ha hund då :O)! Åååå va spännande med 3 D....va kul för dig :O) ( jag har alltid tyckt det ser så läskigt ut) men du får berätta sen !! Mysiga bilder gumman <3 GLAD PÅSK TILL ER ALLA!

    SvaraRadera