tisdag 12 juni 2012

En gång i Phuket

Nu är det bra 3 dagar kvar att jobba. Sen ska jag vara "ledig" i över ett år och bara mysa med mina killar. LOVELY!

Imorgon blir det en heldag på Landeryd Golf & Konferens. Alla arbetslagsledare som ska träffas och diskutera, utvärdera och planera. Ska bli kul! Efter det ska jag till barnmorskan och se om lillkillen vänt sig och om mitt blodvärde blivit bättre. Sen tänkte jag ta en sväng på stan för att se om jag kan hitta en klänning till midsommar som kan passa en lite runder :-)


Idag har vi spenderat dagen i skogen med barnen. Härligt! Men nu kan jag knappt gå då mina fötter och ben är extremt svullna och trötta. Men det var det värt! Så när jag kom hem blev det skräpmat och film. Vi såg "En gång i Phuket" och den var riktigt bra tyckte jag, skrattade högt flera gånger!

1 kommentar:

  1. Åå va lyxigt det ser ut, är det till arbetslaget alla barnomsorgspengar går ;O) haha! Å den filmen vill jag med se :O)Hoppas allt gick bra idag, kram! ( Jenny, åå jag kom ihåg det ;O)

    SvaraRadera