söndag 3 juni 2012

zzzzzzz

Har sovit mig igenom helgen. När jag kom hem i fredags så la jag mig i sängen och somnade ganska så snart. Vaknade vid nio-tiden för att äta lite och däckade sen igen. Igår låg jag i sängen i stort sett hela dagen. Tvingade mig upp och ut för lite friskt luft men usch vad kallt det var ute, blåste ju storm. Så det fick bli sängen igen.
Idag känner jag mig lite piggare även om snoret fortfarande rinner men man har ju liksom inte alls tid att vara sjuk nu. Jobbar bara två veckor till och det är mycket som ska hinnas med innan jag tackar för mig.

Men sen blir det hem och vila. Vila min kropp och knopp innan vår lillkille kommer.

Och när jag ändå är igång och klagar, kan vi inte få tillbaka värmen? Man blir ju faan depp av denna kyla och blåst...MER SOL TILL FOLKET!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar