måndag 25 juni 2012

Midsommar 2012

Jag älskar alla högtider och traditioner och midsommar är en av de bästa och den firas som de andra med min underbara familj. Det äts massa gott, leks lekar (midsommar-cup) och vi har det allmänt trevligt. Vi har även haft tur med vädret och solen har lyst på oss! Bättre kan det knappast bli <3 
 Jag och min fina syster i midsommarkransar! 
 Jag och min fina mor!
 Snaps till maten ska det va
 Milo säger "mmm" till all mat han äter :-)
 Vi <3

 Syskona Stenberg
 Tipspromenad
 Hmm klurigt!!
 Milobus har sovit lunch



 Jag har bakat jordgubbstårta!


 Milo leker att hundarna ska ta honom :-)
 Gifta i 28 år, tillsammans sedan mamma var 10 år!

 Grillning på kvällen
 Förra årets vinnare av midsommarcupen, mamma, räcker över pokalen till årets vinnare: JAG!!
Tack och hej underbara midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar