torsdag 14 juni 2012

Och så kom den...

...den sista dagen att jobba. Imorgon går jag till jobbet för sista gången på över ett år. Känns... sorgligt. Ska bli otroligt skönt att få gå hem och enbart fokusera på vad som komma skall men det känns också oerhört sorgligt för jag kommer sakna mina kollegor något enormt och alla våra fina underbara barn. Barn som jag spenderat hela mina dagar med. Kommer nog fälla en och annan tår imorrn. 
Detta fina tårtfat fick all personal av våra fina barn och föräldrar! 

Sen fick jag en fin blomma av ett barn och dess föräldrar med ett superfint skrivet kort! Åh jag blir varm i hjärtat!! Kommer sakna den lilla tösen något enormt!!
 Men nu ska jag som sagt bara njuta av min egna familj <3
 Mina fina vovvar <3 


2 kommentarer:

  1. Så härligt med mammaledigt, njuuut!!! Och verkligen kul att höra att er lilla kille vänt sej!!
    Sommarkramar från storken och lilla E

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns lite vemodigt. Men det kommer ju något otroligt och fantastiskt snart!

    Ta hand om dig och lilleman!

    SvaraRadera